ما روزانه تماسهای تلفنی بیشماری ازسوی نمایندگان و فروشندگان بیمههای عمر در کشور دریافت میکنیم (نمایندگانی که حداقل 4 یا 5 سال است که در این عرصه فعالیت دارند). اغلب آنها، تا مدتی قبل، در کار خود بسیار موفق بودند، اما در زمان فعلی با مشکلات عدیدهای برخورد کردهاند. آنها دچار رکود در فروش بیمههایعمر خود شدهاند. آنها تا قبل از این، لیستهای بلندبالایی شامل اطلاعات تماس مشتریان احتمالی را خریداری میکردند و یا از روابط خود در سازمانها و ارگانهای مختلف، برای فروش گروهی بیمههای عمر استفاده میکردند؛
ولی درحالحاضر، این لیستها نیز به انتهای خود رسیدهاند.! پروژهی ارسال نامههای تبلیغاتی و بروشور و کاتالوگ به افراد موجود در لیستهای تماس، حالا کاملاً متوقف شده و لیستهای تماس جدید هم دیگر به کیفیت لیستها قدیمی و دستنخورده نیستند (یا اطلاعات تماس مشتریان احتمالی موجود در لیست تغییر کرده و یا قبلاً توسط بیمههای رقیب، پرزنت شدهاند!).
حال، سؤال مشترک تمامی این نمایندگان بیمه، فقط یک چیز است: "سریعترین راه برای یافتن مشتریان احتمالی بیشتر و درنتیجه، افزایش میزان فروش بیمههایعمر ما چیست؟"
این همان سؤالی است که نهتنها در محافل بیمهای، بلکه در هر تجارتی که به فروش منتهی میگردد، لحظه به لحظه، بحث آن مطرح است و امروزه در کشور ما، با تبلیغزدگی مردم در کلانشهرهای کشور و وضعیت بد اقتصادی، این مشکلی است که گریبانگیر تمامی تجارتها ازجمله، صنعت بیمههای عمر گردیده است.
جذب سرپرست فروش و نماینده فروش
بیمههای ,عمر ,کشور ,مشتریان ,لیستهای ,احتمالی ,بیمههای عمر ,مشتریان احتمالی ,است که ,در کشور ,و یا ,تماس مشتریان احتمالی
درباره این سایت